Header Ads

Header ADS

ÇAĞRI için görüşler ve öneriler



Anti Emperyalist Güçlerin Ortak Temel Bir Platform PRATİĞİNDE Birleşmesi İçin Çağrı temelinde bir imza kampanyası düşünüyorum.

gerek kampanyanın olası pozıtıf yada negatıf sonucları, gerekse (eğer pozitif yönde olasılığı ağır basarsa) kampanyanın öz, içerik, biçim ve işlevi, kampanyanın oluşturma yada oluşturmama konusunda SAMİMİ DOSTLARın SAMİMİ bir şekilde görüş, öneri ve katkılarını rica ediyorum.

başlangıç deneme esayfası

http://www.findthelinks.com/PHPPETITION/index.php

sağlıcakla

2 yorum:

  1. AnonymousEkim 06, 2006

    Hocam

    Yazılarını tesadüfen benim artık üniversitede olan oğlum vasıtasıyla okuma fırsatım oldu.Önce tanımadım ama bıyıksızda olsa resmi görünce hatırladım. Yaşlandık artık, ama resmine bakılırsa sana bol elektrik yaramış.Sağ olduğunu öğrenmek sevindirdi, yıllar sonra hoş geldin diyorum.

    Sana gazetecilik okulunu bırak psikolojiye yazıl derdik. Görünüşe göre ikisininde üstünden gelmişsin. Bu adamlar hala taktiksel yazılardan ve pratiklerden bihaberler. Geçmişteki yoldaşlık bağı hakgetire.Hele saygıyı unut. Oğlum yaşındaki hızlı devrimciler bana sen ne anlarsın mücadeleden diyebiliyorlar.

    Çağrıya ismimi yazdım. Senin isimlerle aran iyi olmadığını bildiğimden seni ta yetmişin başlarına, ........kadar hafıza yoklamasına gödereyim,... Şimdi gücü yeter monta, sınıf değiştirdi.

    Birlik çağrısının yaygınlaşırsa en azından tabanda kemikleşme ve sekterlik yerine bir yakınlaşma sağlayacağına inanıyorum. Seninde taktiksel amacın bu galiba.

    Altındağdan selamlar.yılladır görmedim orayıda.
    Bir gün görüşebilmek umuduyla.

    YanıtlaSil
  2. AnonymousEkim 06, 2006

    Umarım Etik hakkında yazımı okumuşsundur.Burjuva etiğe inanmadığım için senin yazınıda makaslamamı ona bağla.. Bir sakıncası yoktu gerçide,dediğin gibi o zamanki arada düşünce farklılıklarıda olsa varolan yoldaşlık duygularının günümüzde fazla yaygın olmadığını yazılardan sezinlediğimden, "damgalama" yapma meraklılarına malzeme olmasın diye makaslama yapmaya gerek duydum.

    Suni ve uzlaşmaz teorik temelde olmayan bölünüp parçalanmaların her zaman karşısındaydım ve günümüzde dahada fazla karşısındayım. O kadarki bu türlü bölünmelerin küçük tekkeciler (ve sanırım hala var olan küçük askeri grupların)dışında kalan kesimin, ya koltuk sevdasına "parsa toplama" peşinde olmalarından, yada bazılarının bizzat içlerindeki provokatörlerden kaynaklandığına inanmaya doğru eğilimim var.

    Bu yüzden, gene her zaman olduğu gibi tabana/ kitlelere olan güvenim daha fazla. 73 lerden sonra olumlu anlamda birleştirici, sürücü ve belirleyici güç her zaman taban olmuş, olumsuzluk, hiziplik ve tasfiyecilik genellikle tavandan kaynaklanmıştı. Sanırım ayni hatalar devam ediyor.

    Altındağa bir kaç ay önce gittim ve.. kayboldum..Gerçi o zamanlarda kaybolurduk ama..Çok değişmiş..Emperyalizmin sistemli saldırıları sonucu yok olma yönünde hızla adımlar atan tarımsal alanlardan göçlerle Ankaranın da şeması değişmiş. Ne ilginçtirki bazı yoldaşlar bunu Emperyalizmin Feodaliteyi çözümlemesi gibi "olumlu" bir gelişme olarak görebiliyorlar, ve bunu "Marksist" teorilerle açıklamaya çalışıyorlar. Neyse uzatmayalım, bu konuda "nitelik değişimi; Feodalizm ve günümüz Emperyalizmi " başlığında üç değişik , üçüde hatalı yaklaşımları eleştiren bir yazı üzerine çalışıyorum. Görüşlerini beklerim.

    Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.